czwartek, 28 listopada 2013

i listopad chyli się ku końcowi.....

No i już mamy prawie Grudzień. Za oknami pierwszy śnieg... Już niedługo święta i czas pomyśleć o prezentach dla bliskich.... Może warto  im dać coś zrobionego z pasją... Ja oczywiście przez ostatnie kilka dni popadłam w "trans koralikowy"

Oto kilka rzeczy powstałych niedawno:

         1.bransoletka z kompletu w zbliżeniu 

           2. bransoletka "gąsieniczka" o długości ok 17 cm. z drobnych koralików 2,1 mm oraz 3.1 mm. z zapięciem ozdobnym antyalergiczne. Jest dwustronna :)

 3.  komplet złożony z bransoletki 17 cm oraz naszyjnika 45 cm. zrobiony metodą sznura koralikowo-szydełkowego z drobnych koralików 2.1 mm oraz 2,7 mm

     4.naszyjnik wykonany metodą sznura koralikowo-szydełkowego z dodatkiem sieczki kwarcu oraz onyksu. bardzo pracochłonny


  5. bransoletka wykonana z 2 sznurów koralikowo-szydełkowych łączona koralikami twins. ok 17,5-18 cm długości z ozdobnym zapięciem. pokazana w kilku ujęciach :) jest dwustronna



      6. bransoletka wykonana metodą sznura koralikowo-szydełkowego z drobnych koralików 2,1 mm. z ozdobnym zapięciem.



I mogę z czystym sercem powiedzieć że zakochałam się w sznurach koralikowo- szydełkowych. A przez długi czas nie mogłam się nauczyć. Aż znalazłam film tutorial na sznur, z którego wreszcie się nauczyłam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każde słowo z głębi serca dziękuje :)