piątek, 13 grudnia 2013

Dzisiaj postanowiłam umieścić kilka zaufanych sklepów :)

Otóż postanowiłam zamieścić kilka sklepów internetowych, w których zamawiam i jestem mega zadowolona zarówno z wysokiej jakości towarów jak i z szybkiej realizacji i bardzo milej obsługi.


1. Jest to sklep, w którym już od dawna robię zakupy i jest to Eliza Art - mają duży wybór koralików jeśli chodzi dla początkujących :) ale i dla bardziej zaawansowanych również się wiele przydatnych rzeczy znajdzie w rozsądnych cenach

2. To już sklep, w którym znajdziecie szeroki wybór koralików Toho i nie tylko. I jest to Beading. Tutaj również obsługa na bardzo wysokim poziomie. Ponadto znajdziecie tutaj super igły. Ja osobiście jestem z nich bardzo zadowolona :)

3. A to już sklep, w którym stosunkowo często robię zakupy. Magraf- znajdziecie tutaj szeroki wybór czeskich szklanych koralików Preciosa. Ja jestem Bardzo z nich zadowolona i wiele moich prac powstaje własnie przy użyciu tychże koralików. 
 

4. Tutaj również sklep- Korallo, w którym znajdziecie szeroki wybór koralików Toho. Jak również wiele innych przydatnych półproduktów. Także bardzo miła współpraca. 

5. A to już dwa najnowsze sklepy, w których od niedawna robię zakupy ArtFan i Newcraft. W ArtFan jest mega ekspresowa wysyłka, i na to nie można narzekać, obsługa również miła. Newcraft, jeśli się nie mylę to na allegro jest Antykwariat :) I również jeśli chodzi o zakupy to jest wszystko w jak najlepszym porządku.
 



Wiadomo, że jeśli chodzi o zakupy przez internet to najważniejsze aby było szybko, sprawnie i przede wszystkim uczciwie. No i aby towar był zgodny z opisem :) Ja osobiście polecam te sklepy. Sama korzystam z ich asortymentu i usług, jak do tej pory się nie zawiodłam. I mam nadzieję, że tak pozostanie :)



Mam nadzieję, że te informacje pomogą wam w wyborze dostawców produktów do tworzenia waszych dzieł.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każde słowo z głębi serca dziękuje :)