niedziela, 18 października 2020

Wspólnego dziergania ciąg dalszy.


 Dzisiaj jest termin na zrobienie drugiej części we wspólnym dzierganiu.

Myślałam, że druga część nie sprawi mi problemów, jednak niestety prucia było dużo. I to skutkowało że nie wyrobiłam się z cała drugą częścią. 

Zrobiłam sobie chwile przerwy teraz. Korzystając z niej, pisze mój krótki wpis. 
Mam nadzieje, że już nie długo skończę tą część i w trzeciej części już będę na bieżąco. Jak tylko skończę II część to pewnie podzielę się efektami.

2 komentarze:

  1. Świetne kolory. Chyba dobrze bym się w nich czuła!
    Dzięki za wspólną zabawę w KTM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Narazie ukończyłam jedną, ta już wróciła na szydełko :)
      Dla mnie te kolory są idealne- bo moje ulubione.

      Usuń

Za każde słowo z głębi serca dziękuje :)