wtorek, 14 stycznia 2014

Jakiś "leń" się do mnie dobrał :(

Jakoś ostatnio dostałam "lenia" i dopadło mnie wszechogarniające zmęczenie :( zasypiam zmęczona i wstaje zmęczona :( dlatego na poprawę humoru zrobiłam swoje pierwsze etui na moją nokie na szydełku :)
Użyłam mix kolorów koralików toho 8/0 :) Efekt mi się bardzo podoba


Oczywiście już nawlekłam koraliki na drugie etui :) trochę ciężko mi się za nie zabrać bo ten "leń" mnie dobija :( ale raczej dzisiaj do niego siądę :)



A teraz z innej beczki :) Ostatnio z dziećmi oglądałam "Piękną i Bestię" i postanowiłam zrobić sobie kolczyki :) 
I tak oto powstały moje miotełki :) 

A potem powstały kolczyki dla mojej siostry :)

Oczywiście w planach jest jeszcze zawieszka do naszyjnika i komplet w innym kolorze :) 
A wszystko powstanie jak już mi się "leń" odklei :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każde słowo z głębi serca dziękuje :)