piątek, 31 stycznia 2014

wyniki candy i chwalipięta :)

Obiecałam wczoraj ogłosić wyniki ale niestety dopadła mnie "ptasia grypa"- czyli zachorowałam na pawie :)

Komplet złożony z kolczyków i naszyjnika :) z dodatkiem elementów antyalergicznych oraz sieczki kamieni półszlachetnych opalu oraz sieczki korala w kolorze zieleni


Drugi paw jest zrobiony z kostek toho z dodatkiem sieczki kamieni Noc Kairu, zawieszone na sznurku sutasz.









Ale nie o tym miało być :)



Otóż do zabawy zgłosiło sie 6 osób :( Niewiele, ale dobre i to :)
postanowiłam wypisać w kolejności dodanie z numerkami :
1. czester1881.27@wp.pl
2. klaudia.maczewska@op.pl
3. gosiamalami@wp.pl
4. juta.jw@op.pl
5. asia.regulska@tlen.pl
6. sochamonie@gmail.com



Korzystając ze strony Losowe.pl wytypowałam zwycięzce

zwycięzcą jest.... tam-ta-daaa-dam-taaa-daaaam......


5. asia.regulska@tlen.pl


Zwycięzce proszę o podanie w formularzu kontaktowym- danych do wysyłki. Pozostałym dziękuję za udział i zapraszam już za niedługo do kolejnego candy :) 


 A oto zdjęcie nagrody już kompletnej 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każde słowo z głębi serca dziękuje :)