środa, 29 stycznia 2014

nowinki :) i niespodzianka od Preciosa :)

Ostatnio mój mąż przyniósł mi do domu list. Z zaciekawieniem otworzyłam kopertę a tam.... 
Dwa pudełeczka koralików od Preciosa.  I tak naprawdę przyszło niespodziewanie ale w samą porę bo dzięki temu powrócił mi zapał do pracy

Po kilku dniach zastanawiania sie co z nich można zrobić, poza listkami z instrukcji :), zrobiłam takie oto kolczyki

Wykończone srebrnymi biglami otwartymi.

A że kokardek mi było mało to zrobiłam listki dla siostry

oczywiście pozostaje mi wykończyć jako kolczyki i zawieszkę na łańcuszek.



2 komentarze:

  1. Gratuluje paczuszki ja też się zgłaszałam do otrzymania koralików ale niestety nie mam szczęścia ;) Robisz piękne bransoletki i naszyjniki też. Ja właśnie mam ochotę zabrać się za robienie naszyjnika ale zastanawiam się nad wzorem ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do odwiedzenia mnie!!
    Zostaję na dłużej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje za miłe słowa:) ty też piękne rzeczy tworzysz.

      Usuń

Za każde słowo z głębi serca dziękuje :)