sobota, 4 stycznia 2014

Słodkości moje kochane :)






Z okazji nowego roku 2014 oraz tego, że zbliżam się do 500 odwiedzających postanowiłam zorganizować Candy na moim blogu :)
Każdy kto chce wziąć w nim udział wystarczy: 



1. Pozostawić komentarz deklarujący chęć wzięcia udziału, wraz z adresem email :)


2.  Polubić stronę bloga na facebooku lub dodać blog do obserwowanych. Jednym słowem pochwalić się :)





Nagrodą w zabawie będzie ta oto prezentowana niżej bransoletka oraz niespodzianka :)








Zabawa trwać będzie od 04-01-2014 do 28-01-2014 do godziny 00:00   :)
Ogłoszenie wyników odbędzie się 30-01-2014 na moim blogu.

Zachęcam do zabawy :)


8 komentarzy:

  1. chętnie wezmę udział

    czester1881.27@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak narazie jedna osoba chętna :) Mam nadzieję że wiecej sie zgłosi

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłosi się, zgłosi :) Przynajmniej ja staję do kolejki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jeszcze adres mailowy: klaudia.maczewska@op.pl

      Usuń
  4. Ja również sie zgłaszam.:)
    gosiamalami@wp.pl


    Agata

    OdpowiedzUsuń
  5. ok ja tez wezmę udział :)

    juta.jw@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna zabawa ja też się chętnie pobawię :))

    asia.regulska@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię, chwalę i zgłaszam się;)
    sochamonia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Za każde słowo z głębi serca dziękuje :)