piątek, 24 stycznia 2014

Razem a jednak osobno....

Jakiś czas temu znalazłam w internecie pewien naszyjnik który bardzo mi się spodobał. teraz nie pamiętam u kogo go widziałam :( Ale jak tylko go zobaczyłam zapragnęłam mieć podobny...
I tak własnie powstał komplet, który można wykorzystać na wiele sposobów. 

Kolczyki zrobione z sieczki kamieni Opalu i Nocy Kairu. oczywiście na srebrnych biglach :)


Sznur szydełkowo-koralikowy ma długość ok 91 cm.... wypleciony z drobnych koralików Preciosa 2,1 mm w kolorach czarny, srebrny bezbarwny z szarym środkiem oraz hematytowy w sekwencji na 8 koralików w rzędzie. Bardzo efektowny


Dodatkowo 3 zawieszki z sieczki kamieni opalu i Nocy Kairu




Oto przykładowe sposoby noszenia


1. Naszyjnik z dwiema zawieszkami na dwóch końcach sznura , do tego kolczyki :)


2. Sznur z wykorzystaniem  dwóch zawieszek na dwóch końcówkach sznura połączone na dole trzecią zawieszką


3. Tutaj wersja z kolczykami w komplecie :)



4. Tutaj dwa końce sznura połączone jedną krótszą zawieszka, a z dwóch pozostałych zrobiona bransoletka, a także kolczyki do kompletu

Ewentualnie sam naszyjnik połączony jak wyżej :)




Idealny na prezent :) Jeszcze tylko muszę odpowiednio zapakować :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każde słowo z głębi serca dziękuje :)